Főoldal » Szakcikkek » Felhasználóbarát honlapkészítés szakcikkek

Felhasználóbarát honlapkészítés szakcikkek (47 cikk)



« 1 2 3 4 »

Hogyan lesz a látogatóból vevő?

Hogyan lesz a látogatóból vevő?

Ha végighalad a helyi pláza folyosóin, minek alapján dönt egyik vagy másik üzlet mellett? Szigorúan az aktuális igényei a meghatározók, vagy ennél többről van szó? Abba az üzletbe tér be szívesebben, amelyik világos, levegős és hívogató, vagy amelyik sötét, szűk folyosói vannak és zsúfolt polcai? A kinézet bizony számít.

Honlapkészítés az idősebb generáció számára

Honlapkészítés az idősebb generáció számára

Az idősebb felhasználók számára készített weboldalak fejlesztése során hajlamosak vagyunk csupán arra koncentrálni, hogy a felhasználó mire nem képes, és elfelejtkezni arról, hogy mire képes valójában. Pedig az előbbi megközelítés nem egyértelműen jó.

Úgy nézzünk honlapunkra, mintha először látnánk

Úgy nézzünk honlapunkra, mintha először látnánk

Nézzünk szembe a tényekkel: senki sem szeret letérni a kitaposott útról, hajlamosak vagyunk mindent mindig ugyanúgy véghezvinni. Mégis, hogyan nézzük weboldalunkat más szemszögből, más nézőpontból? Íme 12 módszer, melyek segítségével úgy böngészhetünk honlapunkon, mintha először járnánk ott.

Két fontos mutató, ami minden design módosítást beigazol

Két fontos mutató, ami minden design módosítást beigazol

A használhatóság tesztelése során két mutatóval lehet igazolni a fejlesztések hasznosságát. A két fontos mérőszám: a sikeres vásárlások aránya és a feladat teljesítésével töltött idő. Ezt a két értéket lehet egyszerűen a vezetők által használt nyelvre, azaz elvárt gazdasági haszonra is lefordítani.

A felhasználóbarát honlap kialakításába fektetett összegek megtérülnek!

A felhasználóbarát honlap kialakításába fektetett összegek megtérülnek!

A weboldalak fejlesztésére szánt összeg 10%-át kellene a felhasználóbarát kialakításra fordítani. A honlap felhasználóbarát-szemléletű átalakítása után a látogatottsági mérőszámok átlagosan 135%-kal nőnek.

Tartsuk be az ígéreteinket

Tartsuk be az ígéreteinket

Gondolt már arra, hogy a weboldalon minden gomb, minden cím, még az e-mailek tárgymegjelölése is egy-egy ígéret? Attól függően, hogy a weboldal „betartja-e” ezeket az ígéreteket, nyerhetjük meg, vagy veszthetjük el örökre látogatóinkat.

A nehezen használható weboldalak 10 leggyakoribb hibája

A nehezen használható weboldalak 10 leggyakoribb hibája

Számos nehezen kezelhető terméket tudnánk felsorolni, mégsem tudjuk konkrétan megmondani, hogy miért jobb, praktikusabb az egyik és miért nehézkes és idegesítő egy másik. Mindez nem véletlen! A kedvelt és jól kezelhető termékeket (és honlapokat) a kialakítás során alapos teszteléseknek és felhasználók általi elemzéseknek vetik alá.

Ne vesztegesse az időt - csak 5 másodperce van!

Ne vesztegesse az időt - csak 5 másodperce van!

Mi fut át a látogató agyán amikor letölt egy weboldalt? Az első öt másodperc kulcsfontosságú – ennyi idő telik el a döntésig: menni vagy maradni. Lássuk, mi határozza meg a döntést!

Honlap szövegezés tippek

Honlap szövegezés tippek

A weboldalakra szánt szövegek írásmódja és tartalmának szerkesztése lényegesen eltér a nyomtatott anyagokétól.

Az uniós állampolgárok fele sosem használ internetet

Az uniós állampolgárok fele sosem használ internetet

Az Európai Unió állampolgárainak több mint a fele rendszeresen használja a világhálót, de körülbelül 200 millióan egyáltalán nem kerül kapcsolatba a nettel - derül ki az Európai Bizottság szakcsoportjának felméréséből.

Hogyan készítsünk hatékony "call to action" elemeket?

Hogyan készítsünk hatékony "call to action" elemeket?

A „call to action” (felhívás cselekvésre) egy „kérés” weboldala látogatói felé, hogy tegyenek valamit. Felkérheti a látogatót vásárlásra, kapcsolat felvételére, feliratkozásra, illetve bármire, ami megfelel az Ön céljainak.

Miért fontos a jó design a honlap sikeréhez?

Miért fontos a jó design a honlap sikeréhez?

A statisztikák szerint a felhasználók 47%-a vásárlási döntéseit maga a weboldal alapján hozza meg. Ez azt mutatja, hogy amennyiben az oldal megjelenése professzionális, és a leglényegesebb információkat egyértelműen és hiánytalanul közli, vásárlóink csaknem a fele nyugodtan fogja meghozni vásárlási döntését anélkül, hogy tovább tájékozódna az interneten kívül.

Online utazásfoglalás: Mi befolyásolja az utazni vágyókat?

Online utazásfoglalás: Mi befolyásolja az utazni vágyókat?

Egy-egy nyaralás lefoglalása napjainkban bonyolult és időigényes folyamat – vég nélküli azon pontok száma, ahol a vásárlók segítségre szorulhatnak.

A felhasználóbarát regisztrációs űrlap

A felhasználóbarát regisztrációs űrlap

A legnagyobb online áruházak közül 87-et vizsgálva azt látjuk, hogy 66 százalékuk kínálja fel regisztrációs űrlapján vásárlóinak a lehetőséget, hogy az oldal elektronikus hírlevelére feliratkozhassanak...

A jobbra igazított menüsor megnehezíti a gyors átfutást

A jobbra igazított menüsor megnehezíti a gyors átfutást

Azoldalak átfutása során a felhasználók a listák bal oldalán sebesen lefelé mozgatják a szemüket. A jobbra igazított menüpontok megnehezítik az olvasást.


« 1 2 3 4 »

További szakcikkek


Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer