Főoldal » Szakcikkek » E-mail marketing szakcikkek

E-mail marketing szakcikkek (8 cikk)


E-mailek 2009-ben

E-mailek 2009-ben

Az e-mail hirdetési kampányok eredményessége 2009-ben egy dolgon fog múlni: az első benyomáson. Furcsán hangzik, mégis igaz. Egyre több szolgáltató bízik az internet lehetőségeiben és ezért választja az e-mailes hirdetést, így a fogyasztók által kapott e-mailek száma is folyamatosan növekszik. Ahol sok e-mail van a postafiókban, ott az első pillanatnak nagy szerepe van.

9 dolog, amiért hálásak lehetünk az e-mailnek.

9 dolog, amiért hálásak lehetünk az e-mailnek.

Megélve már néhány gazdasági válságot, bizton állíthatjuk, hogy napjainkban az e-mailben történő hirdetés: a fény az alagút végén.

10 e-mail marketing ötlet 2008-ra

10 e-mail marketing ötlet 2008-ra

Nem kell ahhoz új év, hogy célokat tűzzünk ki, vagy új dolgokat próbáljunk ki; ezt egész évben megtehetjük. Az év kezdete azonban valamiért mégis segíti a tiszta gondolkodást és kreativitást. Kicsit olyan, mintha benyomnánk a ’reset’ gombot, és mindent elölről kezdenénk.

2008 hét legfőbb online marketing tendenciája

2008 hét legfőbb online marketing tendenciája

Az offline marketing kiadások továbbra is fokozatosan átadják helyüket az online költségeknek, e mellett a digitális marketing továbbfejlődik és egyre érettebbé válik majd. Ennek jelentős hatása lesz a 2008-as trendekre...

8 másodperc a világ

8 másodperc a világ

A Silverpop Communications felmérést készített az e-mail kampányok, illetve a hozzájuk kapcsolódó landing page-ek (azon oldal, amelyre az e-mailben található link mutat) vizsgálatával. Arra kerestek választ, hogy milyen a jó landing page, hogyan hangolandó össze a promóciós email és a weboldal, s az átkattintások arányának növelése mellett hogyan növelhető az általuk generált bevétel. A kutatók néhány jó tanácsot is megfogalmaztak.

Archiválja elektronikus hírleveleit!

Archiválja elektronikus hírleveleit!

Az alábbiakban felsorolunk néhány ötletet, melyek segítségével hírleveleit a keresőoptimalizálás formai követelményei tekintetében is optimálissá teheti! Friss tartalom. A keresők azokat az oldalakat preferálják, amelyeknek

Amit nehezen tudnak visszautasítani

Amit nehezen tudnak visszautasítani

Értékes e-mail címeket gyűjteni nem könnyű feladat egy vállalkozásnak: a látogatók tisztában vannak azzal, mennyit is ér a személyes információjuk. Pontosan ezért nem fogják szívességből megadni nekünk, csak ha mi is felkínálunk cserébe valami értékeset. Az ösztönzés igenis kifizetődő. Cserébe olyan értékes opt-in (önszántukból feliratkozottak) listához tudunk jutni, amely...

Az e-mailben való vevőtoborzásra vonatkozó szabályok

Az e-mailben való vevőtoborzásra vonatkozó szabályok

Napjainkra az egyik legnagyobb kihívást a kéretlen reklámlevelek, vagy más néven spamek jelentik. Hiába készülnek az újabb spamblokkoló szoftverek, a kéretlen levelek 100%-os szűrése technikailag egyelőre nem megoldható. Ahhoz, hogy ne váljunk mi magunk is e "bűncselekmény" elkövetőivé az online marketinges tevékenységünk során, nem árt ismerni a vonatkozó szabályokat...

További szakcikkek


Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer