Főoldal » Szakcikkek » Keresőmarketing szakcikkek

Keresőmarketing szakcikkek (11 cikk)


A weboldal-átalakítások 8 legnagyobb keresőoptimalizálási hibája

A weboldal-átalakítások 8 legnagyobb keresőoptimalizálási hibája

A weboldal átalakítása után a tulajdonosok részéről gyakori panasz, hogy csökken a honlap forgalma. Valami ilyesmit hallani ilyenkor: „Nem szerettem a régi weboldalt, csúnya volt; és a webdesign – mintha a múlt évszázadban járnánk. Az új arculat frenetikus, de a látogatók száma szinte nullára csökkent.” Ez a sóhaj a keresőoptimalizálásban jártas webdesigner számára mindig meglepő – ha ugyanis a megbízók az átalakítás előtt kicsit a keresők működésével is foglalkoznának, akkor meg tudnák tartani forgalmuk jelentős részét. Az alábbiakban az ilyen munkák során elkövetett 8 leggyakoribb hibát ismerhetjük meg. Természetesen ezeken kívül is lehetnek problémák, de ezek a legsúlyosabbak; kijavításuk nehézkes és drága, így jobb, ha ezekre még a honlap készítés előtt nagyobb figyelmet fordítunk.

Milyen egy profi fogadóoldal?

Milyen egy profi fogadóoldal?

Online hirdetést futtatni - erre mindenki képes. Olyan hirdetést készíteni, amely az embereket azonnali cselekvésre készteti – az nem egyszerű.
A sikeres online hirdetések legfontosabb eleme a fogadóoldal (=landing page). Az a weboldal, amelyre a felhasználók egy hirdetésre vagy egy keresési eredményre kattintva kerülnek.

Hat ok, melyek miatt visszaeshet a találati listán

Hat ok, melyek miatt visszaeshet a találati listán

Ki ne tapasztalta volna még? Romlott a helyezése a keresőmotorok találati listáján és nem ismeri ennek a változásnak az okait. Mielőtt pánikba esne, szép nyugodtan nézze végig az oldalát és próbálja meg elemezni, mi járulhatott hozzá a visszaeséshez.

Mit értünk keresőmarketing alatt?

Mit értünk keresőmarketing alatt?

A keresőmarketing zavaró és félreérthető marketing eljárás lehet a vállalkozások számára. Sokan bizonyára már hallották a kifejezést, de nem biztosak a jelentésében; mások sejti, mit takar az elnevezés, de meg kell tanulniuk, hogyan fogjanak hozzá. Ebben a cikkben elmagyarázzuk a fogalmat és a keresőmarketing módszerek típusait, amelyekkel online marketing erőfeszítéseiket tehetik hatékonyabbá.

2008 hét legfőbb online marketing tendenciája

2008 hét legfőbb online marketing tendenciája

Az offline marketing kiadások továbbra is fokozatosan átadják helyüket az online költségeknek, e mellett a digitális marketing továbbfejlődik és egyre érettebbé válik majd. Ennek jelentős hatása lesz a 2008-as trendekre...

Hatékony kulcsszó választás

Hatékony kulcsszó választás

A kulcsszó választás az egyik legalapvetőbb keresőoptimalizálás tevékenység, ugyanakkor eléggé elhanyagolt terület. A testre szabott keresés, a social media és a Flash-en alkalmazott SEO valóban mind nagyon izgalmas témák, ám a megfelelő kulcsszavak nélkül a keresőoptimalizálási törekvések mind félresiklanak.

Online marketing videóval

Online marketing videóval

A szélessávú hozzáférés gyors terjedésével elég nyilvánvaló, hogy az internet és a televízió útjai lassan egybefonódnak. Egy szépen megtervezett weboldal megfelelő lehet 2007-ben, de pár év elteltével az internetet böngésző potenciális ügyfél azt várja majd, hogy vállalkozása videó formájában mutatkozzon be. A fiatalabb generáció különösen nyitott az olyan ötletes videók irányában, amelyek különböző termékeket, márkákat hirdetnek, és amelyeket a YouTube és más népszerű oldalak terjesztenek.

A Google magyarba öntötte alkalmazásait

A Google magyarba öntötte alkalmazásait

A termékek és szolgáltatások személyre szabható kombinációja immáron a hazai nagyközönség számára is elérhető. A két hete elindított helyi nyelvű szolgáltatáscsomag már prezentációkezelőt is tartalmaz.

Látogatottság- és kattintásmérés hőtérképpel

Látogatottság- és kattintásmérés hőtérképpel

Nemrég jelent meg egy részben ingyenes webanalízis alkalmazás, amelynek segítségével a weboldaltulajdonosok mérhetik a kattintásokat és a látogatásokat, ráadásul hőtérképen követhetik az eseményeket... A napokban megjelent egy grafikus web-statisztika script végleges verziója, melyet bizonyos feltételek mellett akár ingyenesen is használhatunk.

Látogatottságnövelés egy jó linkstratégiával

Látogatottságnövelés egy jó linkstratégiával

A keresők találati listáján elérhető helyezésünket nagyban befolyásolja az is, hogy hányan linkelik honlapunkat, és ezek a honlapok mennyire értékesek a kereső számára. A külső oldalak linkelésének a természetes módja, hogy oldalunk mások számára értékes információt tartalmaz, ezért hivatkoznak rá. Ez, valljuk meg, teljesen kiszámíthatatlan módszer. Szerencsére ...

Látogatottság növelési technikák

Látogatottság növelési technikák

legnagyobb kihívás az új online vállalkozások tulajdonosai számára a látogatók hiánya. Nyilván ha nem látogatja senki a weboldalt, akkor nem lehet az eladásokat sem növelni. Ami a legrosszabb azonban, hogy nem lehet az eladási folyamat kulcselemeit tesztelni. Ha még azelőtt nagy hirdetési hadjáratba kezdünk, hogy biztosítottuk volna minél több látogató váljon vevővé, azt kockáztatjuk, hogy...

További szakcikkek


Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer