Főoldal » Szakcikkek » E-mail marketing szakcikkek » Archiválja elektronikus hírleveleit!

Archiválja elektronikus hírleveleit!

Tungler Andrea | 2007-09-06 14:00

Archiválja elektronikus hírleveleit a sikeres keresőoptimalizálás érdekében
Az alábbiakban felsorolunk néhány ötletet, melyek segítségével hírleveleit a keresőoptimalizálás formai követelményei tekintetében is optimálissá teheti!

•  Friss tartalom.
A keresők azokat az oldalakat preferálják, amelyeknek rendszeresen frissítik a tartalmát. Amennyiben még nincs archívuma, kezdje egyszerűen azzal, hogy fölteszi hírlevele aktuális számát a weboldalára, és archiválja a korábbi kiadásokat. Ha havonta adja ki a hírleveleket, az év végére 12 db új oldallal fog rendelkezni! Ha van elegendő ideje, nézzen utána, hogy archiválni tudja-e a korábbi évek számait is. Nem is tudja elképzelni, hogy ezek az archivált kiadások mekkora forgalomnövekedést eredményezhetnek azáltal, hogy az emberek rájuk találnak a keresőoldalakon.

•  Kulcsszavakban gazdag tartalom.
Az elektronikus hírlevelek természetükből adódóan nagy számban tartalmazzák a kulcsszavakat, és ezért a hosszú keresési kifejezések szempontjából tökéletes célpontnak számítanak. Ha optimalizálja weboldalát, jelentősen javíthatja a keresőoldalakon elért helyezését azzal, hogy kulcsszavait felhasználva külön title tag-et rendel minden archivált számhoz.

•  Linkelhető tartalom.
A keresők az olyan oldalakat részesítik előnyben, amelyek egymással összekapcsolódnak, és az archivált elektronikus hírlevelek más oldalak tulajdonosainak – és a bloggereknek – okot adnak arra, hogy az Ön oldalára kattintsanak értékes tartalom reményében. Az ilyen beérkező linkek kulcsfontosságú szerepet játszanak, ha valaki előkelő helyen szeretne szerepelni a Google oldalán.

•  Újra megjelentethető tartalom.
A felhasználók azon kívül, hogy az Ön tartalmára kattintanak, gyakran azt is igénylik, hogy maguk is felhasználhassák a cikkeit, és természetesen elhelyeznek egy linket, amely az Ön oldalára irányul. Ezzel nem csak egy újabb beérkező linkkel lesz gazdagabb, hanem az újra megjelentetett cikkről is érkeznek látogatók az Ön oldalára, és feliratkoznak a hírlevelére.

•  Újrafelhasználható tartalom.
Ha elegendő hírlevelet ír meg, egy idő elteltével egy egész könyv anyaga áll össze.
Figyelmeztetés: Amikor archív oldalt hoz létre, ne használjon legördülő menüket, mert azokhoz a keresőoldalak nem tudnak hozzáférni. Helyette magyarázattal megjelenített linkekkel összekötött oldalakat hozzon létre, amelyeket a keresőpókok regisztrálni tudnak, és így a keresők könnyen rájuk találnak.



Könyvjelzők & megosztás:

|

További szakcikkek



Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer