Főoldal » Szakcikkek » E-mail marketing szakcikkek » 9 dolog, amiért hálásak lehetünk az e-mailnek.

9 dolog, amiért hálásak lehetünk az e-mailnek.

Tungler Andrea | 2008-12-02 13:00

Megélve már néhány gazdasági válságot, bizton állíthatjuk, hogy napjainkban az e-mailben történő hirdetés: a fény az alagút végén. Íme 9 tény ennek bizonyítására:

  1. A hírlevélküldő-rendszer létrehozása után az egyes üzenetek kiküldésének költsége minimális. Korábbi gazdasági válságok idején a hirdetők, hivatkozva a magas nyomtatási és postázási költségekre, rendszerint leállították direktmarketing kampányaikat. Mivel az e-mailben történő hirdetés rendkívül olcsó, így egy pillanatra sem szükséges a kampány leállítása.
  2. Az új ajánlatokat a lehető legolcsóbban lehet a piacon tesztelni. A kialakuló új gazdasági környezetben jó tudni, a vásárlók hogyan reagálnak a megváltozott körülményekre. E-mailen keresztül gyorsan lehet a piackutatást végezni – a válasz legkésőbb 24 órán belül visszaérkezik.
  3. A dizájn költségek minimálisak. Az elkészült e-mail sablon lényeges változtatások nélkül sokáig használható, bármelyik belső munkatárs el tudja végezni a szükséges módosításokat.
  4. Nem szükséges címlistát vásárolni, az saját adatbázisból is felépíthető. Utóbbi használata eredményesebb is, hiszen a külső, vásárolt címlisták hatékonysága sokkal alacsonyabb.
  5. Biztosítható az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás, és így az üzleti bizalom fenntartása is. Gzadasági válságok idején nagy nevek mennek tönkre és tűnnek el a piacról, így a vásárlók tudni szeretnék, hogy ki az, aki még állva maradt. Egy elektronikus hírlevél biztosíthatja az ügyfeleket, hogy a cég továbbra is működik és bármikor kész egy újabb üzletre.
  6. A felsővezetők előtt az e-mailben történő hirdetés szükségességét könnyebb megindokolni, mint más médiumokét. Az e-mail kétszer olyan hatékony, mint bármely más online hirdetési eszköz.
  7. A konkurenciaelemzéshez elegendő áttanulmányozni a beérkezett e-maileket. A versenytársak hírlevelére feliratkozva folyamatosan elemezhetjük azok ajánlatát, és így a piac változásait is. A konkurencia kedvezményes ajánlatára akár pár órával később nagyobb kedvezménnyel, jobb ajánlattal reagálhatunk.
  8. A saját íróasztala mellett válhat szakértőjévé egy-egy témának. Az online marketingről a Marketing4U weboldalán mindig a legfrissebb, legmodernebb, felhasználók által már tesztelt, megbízható infomációk találhatóak. A hírlevelek cikkeinek elolvasásával, tanfolyamok látogatása nélkül lehet folyamatosan naprakész.
  9. Egy gombnyomással lehet üdvözleteket, köszönő üzeneteket küldeni. Nem kell heteket várni egy köszönő vagy üdvözlő levél megírásával; meg lehet ragadni bármely alkalmat, hogy az ügyfeleknek megköszönjük az üzleti együttműködést.


Könyvjelzők & megosztás:

|

További szakcikkek



Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer