Főoldal » Technikai háttér  » Keresés

Keresés a www.marketing4u.hu oldalon


Találatok az oldalakon (121)



1 2 3 4 5 6 7 >>

Hat ok, melyek miatt visszaeshet a találati listán

Az alábbi cikk a magyar keresőoptimalizálási piac egyik jelentős képviselőjétől, a SEO@Hungary csapatától származik. A cikkben megfogalmazott szakmai tartalommal a marketing4u.hu i


Az uniós állampolgárok fele sosem használ internetet

Az Európai Unió állampolgárainak több mint a fele rendszeresen használja a világhálót, de körülbelül 200 millióan egyáltalán nem kerül kapcsolatba a nettel - derül ki az Európai Bi


Honlap szövegezés tippek

A weboldalakra szánt szövegek írásmódja és tartalmának szerkesztése lényegesen eltér a nyomtatott anyagokétól. A világhálón böngészők nem hagyományos módon, szóról szóra olvasnak


Ne vesztegesse az időt - csak 5 másodperce van!

Mi fut át a látogató agyán amikor letölt egy weboldalt? Az első öt másodperc kulcsfontosságú – ennyi idő telik el a döntésig: menni vagy maradni. Lássuk, mi határozza meg a d


Tartsuk be az ígéreteinket

A be nem tartott ígéretek megdöbbentően sokszor vezetnek a marketing-stratégia kudarcához. Erre ugyan ritkán gondolunk, de a weboldalon minden gomb, minden cím, még az e-mailek t


A nehezen használható weboldalak 10 leggyakoribb hibája

Számos nehezen kezelhető terméket tudnánk felsorolni, mégsem tudjuk konkrétan megmondani, hogy miért jobb, praktikusabb az egyik és miért nehézkes és idegesítő egy másik. Mindez ne


Hogyan készítsünk hatékony "call to action" elemeket?

A „call to action” (felszólítás cselekvésre) egy „kérés” weboldala látogatói felé, hogy tegyenek valamit. Felkérheti a látogatót vásárlásra, kapcsolat felv


Miért fontos a jó design a honlap sikeréhez?

A statisztikák szerint a felhasználók 47%-a vásárlási döntéseit maga a weboldal alapján hozza meg. Ez azt mutatja, hogy amennyiben az oldal megjelenése professzionális, és a leglén


A jobbra igazított menüsor megnehezíti a gyors átfutást

  A tartalom átfutása során a felhasználók a listák bal oldalán sebesen lefelé mozgatják a szemüket. A jobbra igazított menüpontok megnehezítik az olvasást.   Szemkövető elemzé


Online meggyőzés

Az online vásárlásra való ösztönzést (a TV-től az élelmiszerekig és az utazástól a különböző szolgáltatásokig) értékesítők és pszichológusok által évek óta ismert technikákkal lehe


A felhasználóbarát regisztrációs űrlap

A legnagyobb online áruházak közül 87-et vizsgálva azt látjuk, hogy 66% kínálja fel regisztrációs űrlapján vásárlóinak a lehetőséget, hogy az oldal elektronikus hírlevelére felirat


Online utazásfoglalás: Mi befolyásolja az utazni vágyókat?

Egy-egy nyaralás lefoglalása napjainkban bonyolult és időigényes folyamat – vég nélküli azon pontok száma, ahol a vásárlók segítségre szorulhatnak. Minden üzletágban felmerül


E-mailek 2009-ben

Önnek mihez lenne inkább kedve? Négy nagy autógumit cipelni hegynek felfelé vagy napozni a tengerparton Bora Borán? Igazán kíváncsi lennék, választotta-e valaki a cipekedést...


9 dolog, amiért hálásak lehetünk az e-mailnek.

Megélve már néhány gazdasági válságot, bizton állíthatjuk, hogy napjainkban az e-mailben történő hirdetés: a fény az alagút végén. Íme 9 tény ennek bizonyítására: A hírlevélkü


A felhasználóbarát honlap kialakításába fektetett összegek megtérülnek!

Összefoglalás: A weboldalak fejlesztésére szánt összeg 10%-át kellene a felhasználóbarát kialakításra fordítani. A honlap felhasználóbarát-szemléletű átalakítása után a látogatotts


Két fontos mutató, ami minden design módosítást beigazol

A használhatóság tesztelése során két mutatóval lehet igazolni a fejlesztések hasznosságát. A két fontos mérőszám: a sikeres vásárlások aránya és a feladat teljesítésével töltött i


Milyen egy profi fogadóoldal?

Online hirdetést futtatni - erre mindenki képes. Olyan hirdetést készíteni, amely az embereket azonnali cselekvésre készteti – az nem egyszerű. A sikeres online hirdetés


Webdesign trendek 2010-re

Új év, új irányzatok a webdesign terén. Bármely üzletágat nézzük, a cél ugyanaz: figyelemfelkeltés. Számos új és néhány már tavaly is alkalmazott eszköz áll rendelkezésünkre


Hogyan fogadtassuk el az új webdesignt?

Honnan tudjuk, hogy látogatóinknak tetszeni fog-e az új webdesign? Hogyan biztosíthatjuk, hogy régi és új felhasználóink elfogadják az új megjelenést? Tavaly a Facebook nézett sz


Hogyan profitálhatunk látogatóinkból?

Nem elég egy profi honlap, ha nincs elég látogatónk. Nem elég a sok látogató, ha nem teljesítik céljainkat. Szerencsére a látogatóinkból számos módon profitálhatunk.   Minden



1 2 3 4 5 6 7 >>

Legújabb szakcikkek



Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer