Főoldal » Szolgáltatásaink  » Hatékonyság- növelés  » Linkmarketing

Linkmarketing

Növelje látogatóinak számát minimális költségekkel!

Köztudottan a legértékesebb és leghatékonyabb marketing eszköz, ha egy elégedett ügyfél ajánlja cégünk termékét, szolgáltatását ismerősének.

A weben a link hivatkozás is hasonlóan működik. Ha egy elismert oldal ajánlja webcímünket (vagyis hivatkozik ránk), akkor az emberek meg fogják nézni honlapunkat, mivel bíznak a már jól megismert weboldal ajánlásában. 

A linkstratégia kialakításához megvizsgálandó kérdések:

  1. Kinek a linkje mutat Önre?
  2. Kinek a linkje mutat a versenytársaira?
  3. Hogyan értékeljük egy-egy versenytárs linkjét?
  4. Melyek azok a honlapok, amelyek Önre mutathatnak?
  5. Mely honlapok szeretnének Önre mutatni és miért?
    • Van olyan tartalma, ami érdekes lehet az ő látogatóinak?
    • Van olyan (online) szolgáltatása, ami segíthet nekik jobban kiszolgálni látogatóikat?
    • Írt olyan cikket, vagy elemzést, amely értékes lehet az ő látogatói számára?
  6. Honlapja linkbarát?
  7. Milyen típusú linkeket jelentethet meg a saját honlapján?

Segítünk Önnek megválaszolni a fenti kérdéseket és kialakítjuk linkstratégiáját, melynek céljával:

  • Számos linket szerezhet, mely az oldalára mutat
  • Megerősítheti honlapja PageRank-értékét
  • Növelheti oldala látogatottságát
  • Utolérheti versenytársait a keresőkben
  • Növelheti eladásai/megrendelései számát
  • Visszatérő megrendelőket szerezhet a linkkapcsolatokból

Az Ön célcsoportja által látogatott oldalakon elhelyezzük az Ön weboldalának hivatkozását:

  1. Tematikus linkgyűjtemények - A tematikus linkgyűjtemények esetében egy-egy személy szubjektív, manuális módon összegyűjti és megjeleníti az adott témakörhöz tartozó, releváns honlapokat, oldalakat, a honlapokra mutató hivatkozással együtt (pl. www.lap.hu).
  2. Portál oldalak - A portál oldalak általános vagy speciális témákban gyűjtenek össze információt, koncentrált módon. A nagymennyiségű információ elhelyezési nehézségei miatt gyakran alkalmaznak honlapra mutató linkeket, nyomógombokat, az információ saját szerveren történő megjelenítése helyett (pl. www.origo.hu).
  3. Keresőmotorok katalógusai - Az automatikusan vagy manuális módon működő, de szoftverek, algoritmusok általi kiértékelést és rangsorolást végző keresőmotorok mellé gyakran társulnak személyek által, szubjektív, manuális módon összeállított tematikus katalógusok, melyek kategóriánként gyűjtik a weboldalak címeit.
  4. Potenciális linkcsere-partnerek:Felkutatjuk azokat a cégeket, vállalkozásokat, akiknek más a tevékenységi körük, viszont a célcsoportjuk átfedésben van az Ön által megcélozandó piaci szegmenssel. Így Önök - egymást ajánlva - hatékonyabb és eredményesebb működést érhetnek el.

A következő feladatok elvégzésével segítjük munkáját:

  • tematikus linkgyűjtemények felkutatása
  • portáloldalak felkutatása
  • keresőmotorok katalógusainak felkutatása
  • linkek elhelyezése megfelelő linkgyűjteményekben
  • reklámszövegek megírása

Legújabb szakcikkek



Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer