Főoldal »   » A Google Adwords hirdetésekről részletesen

A Google Adwords hirdetésekről részletesen

Az AdWords a Google keresőben és a Google tartalmi oldalain megjelenő hirdetéseket jelenti. Amellett, hogy azonnali megjelenést biztosít Google kereső első találati oldalán, legfőbb jellemzője a költséghatékonyság, pontos célzás, rugalmasság, a hirdető igényeihez igazodó költségvetés és a pontos mérhetőség.

Azonnali megjelenés a Google kereső első oldalán

A Google hirdetések elsőszámú előnye, hogy azonnali megjelenést biztosít a kereső első találati oldalán. Az internetezők legnagyobb részben csak ezt az oldalt nézik meg, kis arányban lapoznak csak tovább a 2., 3. oldalra. Ezáltal a Google kereső első oldalán való megjelenés kulcsfontosságú, mert azokat a cégeket találják meg, akik itt szerepelnek.

Költséghatékonyság – kattintás alapú árazás

A Google AdWords az egyik leginkább költséghatékony marketing eszköz. Kiemelkedően hatékony, mivel csak a tényleges eredmények alapján fizet a hirdető: azaz, ha az érdeklődő a hirdetésre kattintott, és ezzel a hirdető weboldalára jutott el. Ezért nevezik kattintás-alapú vagy cost-per-click (cpc) hirdetési módnak.

Egy hasonlattal élve, ezt a hirdetési rendszert úgy is elképzelhetjük, mintha csak azoknak adnánk a kezébe a szórólapot, akiket a hirdetett téma kifejezetten érdekel, és csak azokat a szórólapokat kellene kifizetnünk, amelyek érdeklődőket hoznak az üzletünkbe.

Pontos célzás, relevancia

A Google AdWords a legpontosabb célzást teszi lehetővé: pontosan akkor jelennek meg a hirdetések, amikor az érdeklődő egy adott témában keres, vagy a témáról olvas. Ezáltal a célcsoport rendkívül precízen érhető el, épp abban a pillanatban, amikor a hirdetés értéket jelent számára.

Rugalmasság

A Google hirdetések bármikor módosíthatóak, ezáltal teljes mértékben hozzáigazíthatóak a hirdető aktuális akcióihoz, további marketing eszközeihez. Így pl. egy hotel esetén időszakos akciókat lehet hirdetni, egészen addig, amíg a szálloda a szükséges foglaltsági szintet el nem éri.

Hirdető igényeihez szabott költségvetés

A hirdetések költsége kattintásonként keletkezik. Ez lehetővé teszi, hogy a Google hirdetések pontosan annyiba kerüljenek a hirdetőnek, amennyi belefér a marketing-költségvetésébe. A gyakorlatban ez általában úgy működik, hogy a hirdető meghatározza azt a havi keretösszeget, amennyit a hirdetésekre szeretne fordítani. Ez tetszőleges érték lehet pl. 30.000 Ft, 100.000 Ft, 1.000.000 Ft. Ha szükséges, javaslatot teszünk a hirdetési keret célszerű mértékére vonatkozóan.

Pontos mérhetőség, eredmények kiértékelése

A hirdetések teljesítményével kapcsolatban részletes statisztikák, kimutatások kérhetőek le, ezzel a hirdetések teljesítménye pontosan kiértékelhető. Ezzel pl. a hirdetések hatékonysága tovább növelhető, a célcsoport jobban megismerhető.

Kérje ajánlatunkat Google Adwords hirdetései menedzselésére az alábbi kérdőív kitöltésével!

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező.






Kérem, keressenek fel írásos ajánlatot kérek
telefonos visszahívást kérek
Kérdések, kérések és megjegyzések


ellenorzo kód

Legújabb szakcikkek



Iratkozzon fel hírlevelünkre

Minden hónap első keddjén megjelenő hirlevelünkkel segítünk honlapja használhatóságának és hatékonyságának növelésében.

© 2004-2009 Marketing4u Bt.
Ajánlatkérés | Bemutatkozás
Honlapkészítés referenciáink
Honlap elemzés és tesztelés | Egyedi tartalomkezelő rendszer